טכנאי מזגנים מוסמך

מילוי גז במזגן

תיקון מזגנים, תיקון מקררים

חשוב להבין כי מילוי גז במזגן היא פעולה שיש לעשות אותה רק במקרים מאוד מסוימים כאשר באמת ישנו חוסר גז במזגן. גז במזגן הוא חומר אשר אשר עלול לתפעל את המזגן לאורך כל חייו. הגז אינו מתיישן ואין צורך להחליפו, אך עם כל זאת צריך להוסיף מעת לעת את הגז מאחר והוא נצרך על ידי המערכת.

מילוי גז במזגנים יכול להיות הכרחי בשני מצבים עיקריים –הוספת גז במזגנים או תיקון דליפת הגז במזגנים

הוספת גז במזגנים

אם הזמנתם טכנאי מזגנים רק על מנת להוסיף גז במזגן, ייתכן ותצטרכו להזמין עוד פעם או אפילו כמה פעמים וכמובן שתצטרכו לשלם לו שוב. בכל מקרה בו ישנו חוסר גז – יש צורך למצוא את מקום הדליפה ולאטום אותו. אם פעולה זו לא נעשתה, הוספת הגז לא תועיל לכם בכלום.

ככלל, תהליך תיקון דליפת הגז נעשה באופן הבא: תחילה מוסיפים את הגז, לאחר מכן מאתרים את מקום הדליפה, אוטמים אותו ורק אז ממלאים את הגז.

המכשיר גלאי נזילות גז אלקטרוני

זהו מכשיר אשר בא לידי שימוש בגילוי מקום דליפת הגז במזגן. מכשיר זה הינו חובה לכל טכנאי מזגנים כאשר הוא מאתר את מקום הנזילה. למעשה ללא מכשיר זה לא ניתן לאתר באופן מדויק את מקום הדליפה. אם איתור מקום הדליפה נעשה כראוי ואם התיקון של הדליפה בוצע כשורה, עליכם לבקש תעודת אחריות לפחות ל-3 חודשים ממועד תיקון הדליפה.

לפני שאתם מזמינים את טכנאי המזגנים, חשוב מאוד לקרוא המלצות אודותיו באינטרנט. תוכלו למצוא את התגובות של הלקוחות שלו באתרי טכנאי מזגנים או טכנאי מקררים.

מילוי גז במזגן – אבי טכנוקל

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בנוגע לעניין של מילוי גז במזגן. תמיד אשמח לעזור לכם ולענות על כל שאלה!

בהצלחה!

אבי טכנוקל

שלחו לו הודעה
אבי טכנוקל זמין עבורך בווטסאפ